Online Diary ♥ HONEYZA ♥: bila hati mudah tersentuh siapa mahu tolong memahami?

Sunday, July 25, 2010

bila hati mudah tersentuh siapa mahu tolong memahami?

hatiku tersentuh tapi siapa nak tlg memahami?aku rasa sedih tp siapa nk tlg tnya aku sedih?aku rasa sunyi siapa nk tlg buat aku gembira?xde kn?xde kn? aku tau sbb tu aku tulis kat blog aku,blog aku xpnah tgl aku,selalu ngn aku,dgr masalah aku(biarpun xde telinga) aku nak cari someone yg blh dgr masalah aku,masalah remeh temeh yg xpernah ada nk dgr..

aku tersentuh,sedih,jeles,semua ada..hanya ALLAH tau..aku dah gtau semua org aku suka compare cara layanan org tu bg pada aku & org lain.mmg tu sifat aku,disebabkn tu aku mudah tersentuh...aku tersentuh sgt2 skang rasa nak menitis air mata,tp siapa peduli? klu aku bg sign kat org tu aku sedih ngn dia,dia akn meluat ngn aku,n org lain akan kta gni "chill,relax ar" tu je diaorg ckp,xleh ke tlg tnag kan aku?aku rasa ayat dia cam nak marah aku bg sign kat org yg aku terasa..aku bkn terasa sgt pun,juz agak terasa..ak agak rapat gak ngn dia,tp masa cuti ni xcontact aku pun,mksd aku ak tgk kat wall fb org lain dia tegur2,komen2,ak x pun..klu korang duk tmpt ak xrasa ke sedikit sedih?

fine!klu xrasa,tp aku rasa!sbb tu aku sedih,nak nangis wes,sedih!xde siapa nk fahami aku selama ni... sampai aku fikir,suatu ketika klu takdir nyawa aku xpanjang adakah mereka sedar aku dah xde? atau mmg tu yg mereka tggu selama ni?? sedih kn jd ak?xdec siapa peduli,hidup ke mati ke..who care????!!! no one! sedih wes,mana saem nija yg kta ada ngn nija time ssh ni?xde pun,time sng mmg keliling sampai xterlayan...tp time ni xde plak,...mmg nak cari kwn sejati agak sukar kn?sedih nya,dah brp kali aku sebut ni?xtahan dah ni,nak nangis,nak nagis...




http://YourGen.com/ - Text Generator
Text Generator - Fancy Text - Counters - Facebook Game
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen