Online Diary ♥ HONEYZA ♥: TRUE LOVE=CINTA SEJATI=WUJUD KE TAK? p/s:blog ni link kpd fb aku,so kpd yg xnk baca jgn baca k!

Friday, April 2, 2010

TRUE LOVE=CINTA SEJATI=WUJUD KE TAK? p/s:blog ni link kpd fb aku,so kpd yg xnk baca jgn baca k!


tadi aku br je lepasan terbaca blog kwn aku..dia post sal true love so skang aku nk ckp gak sal true love ni...hak2 gatai nye nija kan???hak2 actually nija xtau la yg nija ni mmg pnah jumpa true love ke x??hik *wondering* true love what mean by true love???ad org blh bg definition kat ak x?bg ak tru love ni xleh di debat kn coz xde fact yg blh konkrit kn pendebatan tu..true love ni abstark sgt..xleh nk luah tp dpt merasa..hik2*pengalaman sendiri*..hik2 cam yg kwn ak kta tu true love ni bleh bt seseorg tu yg pemalu jd xmalu..hik2 xmalu still ad batas k...cam ak lu ak ni pemalu gak..he3 tp nk tgk TRUE LOVE aku punya psl ak gagah kn hati cekal kn jiwa nk tgk dia..hik2 angau babe!kwn2 yg rapat ngn aku tau la keadaan aku camne.klu xtgk dia sehari rasa cm xbez je,rasa cam xsempurna je hari aku...acheh2 gatai ak kn?hik2 tp tu la hakikat nya..hik2 gara2 nk tgk dia punya psl aku ajak kwn aku p skodeng dia kat kls dia,tp ak control ayu jep.....hak2 ayu ke???just u all imagine tghari buta yg panas2 tiba2 tangan ak jd cam sejuk cam ais!gler btul!kwn ak jd saksi,he3...tgk hebat kn penangan true love?tgk bayang dia pun jd la...hik2 tp tu dulu time ak mula2 rasa cam nk knal cinta time tu ak ak bdk hingusan ag....ngok ngek ag..hik mmg ak angau la kat dia.blh msg ngn dia rasa cam dunia ni aku yg punya..hak2 mmg aku n dia xdeclare couple tp ak hepi dpt mengenali dia,orang lain pun ckp kan,true love xmesti berakhir ngn bercinta..anyway mmg best la alami moment jmpa true love kn? so korang jom ar kongsi kisah korang gak k...bubuy salam
honeyza forever
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen