Online Diary ♥ HONEYZA ♥: Hari Ini Dalam Sejarah Pengawas SMK Ismail Petra

Wednesday, October 14, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah Pengawas SMK Ismail Petra






Ha3....aku rasa nk gelak je rasa bla ingt smula peristiwa tadi...he3
hari ini pengawas skol aku ada jamuan di Hotel Raudah....nk jd kn cerita la kn, bas kna ambil 2 round pengawas2 ni.....aku round ke2,hu3 mula2 nk bertolak lg bas dah xbleh nk hidup,tp dgn kudrat driver bas dia usahakn smpai hdup...hu3 lega hati kteorg....bas pun gerak la,smpai je kat trafic light kat restoran hayaki bas skol aku mapus lg!!!!malu beb,jam kat situ coz bas kteorg dlm besar punya terpampang nama SMK ISMAIL PETRA....kteorg pun duduk la kat tepi jalan dgn panas nye....
cikgu terpaksa berkerjasama dgn menumpang kn kteorg dlm kereta cikgu2 semua....
ha3 macam sardin aku nengok nya....lantak arh asal sampai kat hotel dh....aku n geng aku nk van asrama,lg selesa....hu3 aku fikir tentu ada benda baik kat aku coz jd gni..he3 apa yg aku agak benar rupanya,aku dpt cabutan bertuah...
tak pernah dlm hidup aku dapat cabutan brtuah....ha3....
aku dah la ada sengugut hari ni tau,totally my bad day la.....he3
anyway bez gak lalui saat mcm tu,dpt gak la bas skol aku dpt publisiti...he3


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen